Succesvolle ondernemers hebben allemaal hetzelfde neurotransmitterprofiel

Een groeiprogramma gebaseerd op jouw neurotransmittertest. Voor focus & leiderschap. Een sterk lichaam. En feel-good stofjes.

Neurowattes?

Neurotransmitters reguleren je trek in (ongezond) eten, je zin om te bewegen, verslavingen. Maar ook productiviteit, stressbestendigheid, denkvermogen, daadkracht, etc.

Een paar voorbeelden

Hiervoor kijken we even naar een paar ondernemers die ik wel succesvol vind.

Elon Musk. Steve Jobs. Bill Gates.

Heb je de autobiografie van Elon Musk gelezen? Daarin lees je dat hij enorme risico’s neemt. Zonder zijn testosteron waardes te meten, durf ik te zeggen dat zijn testosteron bovengemiddeld is.

Deze mannen laten zich niet afleiden door hun mail, social media en andere bullshit. Ze hebben een enorme focus op de dingen die er toe doen. En met een dopamine tekort is dat onmogelijk.

En denk je dat deze mannen de elke dag zoete rommel naar binnen werken? Nee want daar hebben ze helemaal geen behoefte aan. Een serotonine tekort zorgt namelijk voor de behoefte aan suiker.

Wat kan je hier mee?

Upgrade Project methode

1. De neurotransmittertest.

Op basis van de neurotransmitter test kunnen we jouw grootste obstakel bepalen. Jouw grootste obstakel is één van deze neurotransmitters.

Een voorbeeld.

Je serotonine niveau is laag.

Een serotonine tekort zorgt ervoor dat je meer zin hebt in suiker. En slechter eten betekent een verstoring van de aanmaak van alle neurotransmitters.

Een serotonine tekort zorgt er ook automatisch voor dat je minder melatonine aanmaakt ’s nachts en dat je dus slechter slaapt. En slechter slapen betekent een verstoring van alle neurotransmitters, want je neurotransmitter waardes worden in je slaap hersteld.

Andersom werkt dit dus ook, als je jouw grootste obstakel aanpakt, wordt alles veel makkelijker. Je gaat automatisch gezonder eten en meer bewegen. En je krijgt meer focus en daadkracht.

2. Doorbreek het patroon radicaal

Radicaal?
Ja, je kunt dit niet zachtjes aanpakken, want dan doorbreek je die vicieuze cirkel niet. Je zult je lichaam flink moeten laten schrikken.

Dit doen we met de Meer stress Minder stress Bloed flow” methode.

Een voorbeeld.
Je grootste obstakel is je cortisol. De stress neurotransmitter.

Meer stress: een ijsbad. Met een ijsbad krijgt je lichaam een enorme stress reactie en daarna een boost van norepinefrine, de anti-stress neurotransmitter.

Minder stress: De belangrijkste tegenwoordig: je smartphone. Elke prikkel (notificatie, berichtje, etc) die je krijgt van je smartphone zorgt voor een kleine stress respons. We gaan werken met een smartphone protocol.

Bloed Flow: Neurotransmitters worden getransporteerd via je bloed. We kiezen daarom voor twee dingen. Je gaat mobility oefeningen doen om je bloed flow in je lichaam te verbeteren. En je gaat minder ontstekend voedsel eten om te zorgen dat je “bloed hersen barrière” verbetert.

Ontwikkeld in samenwerking met een neuropsycholoog

De methode is ontwikkeld in samenwerking met een neuropsycholoog en gebaseerd op een bende wetenschappelijk onderzoek.

Let op: Dit is niet voor iedereen

Ben je op zoek naar een magische pil of 20 minuten sporten per week?

Dan is dit niks voor jou. Wij geloven niet in trucjes, wij geloven in hard werken.

Dus voordat je de app gaat downloaden, realiseer je twee dingen:
1. Het wordt zwaar.
2. Het duurt even voordat je resultaat ziet.

Maar als je resultaat ziet, zul je zien dat het absoluut de moeite waard was.

Ben je nog steeds enthousiast?

Dan is Upgrade Project voor jou.

Upgrade Project
Schrans 63 8932NB Leeuwarden